Facebook обяви, че е постигнала споразумение с известната американска телевизионна компания ABC, съгласно което в социалната мрежа ще започне излъчването на кратки новинарски клипове.
Това е поредният ход в стратегията на Facebook за привличане на повече актуално съдържание от традиционните медии в социалната мрежа.
Клиповете ще бъдат с продължителност една минута и ще се наричат Facecast. За тях Facebook и ABC ще подготвят ексклузивно съдържание, което няма да може да се види другаде.
Facecast клиповете ще бъдат качвани във Facebook страницата на ABC всеки уикенд и ще съдържат обзор на актуалните новини, икономически данни, анализ на горещи теми и тенденции, както и кадри зад кулисите на новинарското студио на АВС.
Видео съдържанието ще използва видео платформата на Facebook и ще бъде специално оптимизирано за мобилни потребители.