1.jpgFacebook обяви, че е постигнала споразумение с известната американска телевизионна компания ABC, съгласно което в социалната мрежа ще започне излъчването на кратки новинарски клипове.

Това е поредният ход в стратегията на Facebook за привличане на повече актуално съдържание от традиционните медии в социалната мрежа.

Клиповете ще бъдат с продължителност една минута и ще се наричат Facecast. За тях Facebook и ABC ще подготвят ексклузивно съдържание, което няма да може да се види другаде.

Facecast клиповете ще бъдат качвани във Facebook страницата на ABC всеки уикенд и ще съдържат обзор на актуалните новини, икономически данни, анализ на горещи теми и тенденции, както и кадри зад кулисите на новинарското студио на АВС.

Видео съдържанието ще използва видео платформата на Facebook и ще бъде специално оптимизирано за мобилни потребители.

Вижте повече: https://www.kaldata.com/IT-%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/Facebook-%D1%89%D0%B5-%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%80%D0%B0-%D1%81-ABC-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%B2-%D1%81%D0%BE%D1%86-96038.html