Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
На бял еднорог Digitas се присъединява към Publicis Groupe България с пълен набор от дигитални умения, в областта на данни, стратегия, креативност, медии и технологии.
Бял еднорог дойде в София, за да маркира официалното откриване на най-новия офис на Digitas в България. Международна марка с 34 офиса в 22 страни, Digitas се позиционира като Маркетинг агенция на свързаността, която има за цел да донесе Истина, Свързаност и Удивление (Truth, Connection & Wonder) и на българския пазар. Digitas ще бъде част от Publicis Groupe България, една от водещите комуникационни групи в страната.
o Истина: Данни, извлечени от реално човешко поведение. Автентични преживявания, вдъхновени от човешки емоции и прозрения. Прозрачност на подхода и действията.
o Свързаност: Партньорство с клиенти, дигитални експерти и професионалисти от останалите агенции в Publicis Groupe. Връзка между потребители и брандове. Между идеи и резултати.
o Удивление: Любопитство към причините за дадено човешко поведение. Усет към неограничените възможности. Идеи, които носят вълнение, отварят кръгозора и трогват хората.
„За мен е голямо удоволствие да приветствам Digitas в семейството на Publicis Groupe България. Световният бранд Digitas носи възможности и ресурси, които увеличават способността ни да работим в областта на маркетинг и бизнес трансформацията, които предлагаме на нашите клиенти. В идентичността на Digitas са заложени: стратегии, базирани на разчитането на данни; иновативни технологии; маркетинг в реално време и творчески бизнес решения. Всичко това ни позволява да затвърдим настоящата си позиция на експерт в бизнес трансформациите за нашите клиенти и пионер в дигиталните комуникации и иновации.”, споделя Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis Groupe България.
Digitas Sofia цели да носи на своите клиенти истинска стойност, благодарение на голямото разнообразие от умения и способности на екипа. В него влизат експерти в събирането и анализа на данни, създаване на стратегии, творчески решения и съдържание, боравене с медии и технологии, които имат за цел да изграждат по-добри връзки и реализират заложените амбициозни цели. Петя Лакова и Ивайло Ботушанов ще ръководят Digitas Sofia, съответно като Бизнес лидер и Творчески директор. Подходът на екипа ще бъде изцяло ориентиран към клиента (client-centric) и фокусиран върху изследване на човешкото поведение, с цел създаване на по-автентични връзки между марки и потребители, клиенти и партньори, идеи и резултати.
„Нашият екип работи усилено, за да предефинира дигиталната среда като нещо повече от канал за комуникация, а по-скоро като средство за трансформиране на бизнеса на нашите клиенти, използвайки данни, творчество, технологии и медийни решения. Марката Digitas се приспособява и надгражда перфектно към нашата страст и посока на развитие и издига на ново равнище нашите дигитални предложения“, каза Петя Лакова, бизнес лидер в Digitas София.
„Творческият и технологичен продукт, който предоставяме на нашите клиенти започва от съдържание и активации за дигитални кампании, вдъхновени както от чисто човешки емоции и нужди, така и от анализ на данни. Разработваме също софтуерни и хардуерни решения с фокус на потребителското преживяване онлайн и във физическа среда, както и в точките на продажба. Основната ни цел е хората да усещат проявлението на ценностите на един бранд при всеки досег с него, да има пълно съвпадение между обещано и преживяно“, допълва Ивайло Ботушанов, творчески директор на Digitas София.
В света на Digitas централно място заема митичният еднорог, който обаче има различна идентичност и лице във всеки от 34-те офиса в глобален мащаб. Българският традиционен ритуал „Кукери“ вдъхновява дизайна зад уникалния еднорог на Digitas София, който ще представлява България на световната карта.
Сред клиентите на Digitas Sofia са Банка ДСК (една от най-големите банки в България, част от Група ОТП), Еконт (най-голямата логистична компания в страната), Pernod Ricard и Molson Coors (с проекта Пивоварница Каменица).
За Digitas: Ние сме маркетинг агенция на свързаността. Отдадени сме на това да свързваме брандовете с хората чрез Истина, Свързаност и Удивление. Нашият екип е разнороден – имаме експерти в сферите на данните, стратегията, криейтив, медии и технологии, работещи безупречно заедно, комбинирайки уменията и знанията си, за да създаваме по-добри връзки и да постигаме амбициозни резултати с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват. Ние сме безгранично любопитни и напълно прозрачни. Винаги разглеждаме реалното човешко поведение, за да създадем автентични връзки между брандове и потребители, клиенти и партньори, идеи и крайни резултати. Digitas има 3 500 служители в над 22 държави и 34 офиса, с разширена мрежа чрез Publicis Media от над 23 500 служители, присъстващи в повече от 100 страни по света. За да се свържете с нас или да научите повече, посетете digitas.com.
Digitas Sofia: през 2017г. Publicis Groupe сля двете си дигитални звена: Saatchi Interactive и Modem Cybermark, с което на бял свят се появява Digital Innovation Unit в Publicis Groupe Bulgaria. През юни 2019г. дигиталното звено се ребрандира на Digitas Sofia.
За Publicis Groupe България:
Publicis Groupe е една от най-големите комуникационни групи в България, която функционира под единен бизнес модел, за да предлага на клиентите постоянен и централизиран достъп до инструменти и екип от експерти в различни области, които си сътрудничат и дават персонализирани и индивидуални решения. Publicis Groupe България обединява над десет специализирани звена – Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Digitas, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии, планиране и купуване.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)