Facebook официално обяви, че от днес ще работи с нова рекламна стратегия. За да удовлетвори исканията на своите рекламодатели, компанията заяви, че е готова да увеличи размера на мястото за реклама в социалната мрежа.
По-просто казано това означава, че в най-скоро време спонсорираните реклами, които виждате отдясно докато сте във Facebook ще станат по-големи от преди. Идеята е по този начин рекламодателите да получават по-голямо внимание от потребителите, което от своя страна да доведе до финансови дивиденти не само за социалната мрежа, но и за самите автори на рекламното съдържание. Според проучванията на Facebook по-големите рекламни пана имат три пъти по-голям шанс да предизвикат интерес у потребителите.
Освен с по-голям размер, новите реклами ще се характеризират и с по-високо качество на изображението, уточниха още от компанията. Очаква се в най-скоро време социалната мрежа да представи печалбите си за първото тримесечие.
11.04.2014 | www.pcworld.bg
[spider_facebook id=“1″]