Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Средата, в която работят съвременните журналисти, ПР-и, практици и критици, е изключително променена. Традиционните медии трябва вече да си адаптират съдържанието за социалните мрежи. Това каза журналистът и медиен анализатор Боби Иванов в предаването „Бизнес старт“ на Bloomberg TV Bulgaria сводещ Живка Попатанасова. Гостът коментира новият курс във Факултета по журналистика и масови комуникации „“Медиен мониторинг на социалните мрежи“.
„Променената среда, в която функционира журналистиката, ПР-ът и като цяло комуникацията. Не могат просто да напишат една новина, която да споделят в социалните мрежи – трябва да се адаптира съдържанието, за да е адекватно на съответния канал“.
Съветът, който винаги съм давал и на клиенти, и на студенти, е персонализирайте съдържанието, каза гостът. „Съдържанието, което публикувате в Twitter трябва да се различава от това, което публикувате в LinkedIn и това, което публикувате във Facebook. Аудиториите са различни и очакванията – също“.
Много хора, при появата на нов тип медия заклеймяват старата и казват, че това е нейният край, но това не е така, каза Иванов. „Теорията и практиката е доказала, че при поява на нещо ново старото не умира, а само се адаптира и надгражда спрямо средата“.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)