Журналистика в ерата на социалните мрежиСредата, в която работят съвременните журналисти, ПР-и, практици и критици, е изключително променена. Традиционните медии трябва вече да си адаптират съдържанието за социалните мрежи. Това каза журналистът и медиен анализатор Боби Иванов в предаването “Бизнес старт” на Bloomberg TV Bulgaria сводещ Живка Попатанасова. Гостът коментира новият курс във Факултета по журналистика и масови комуникации “”Медиен мониторинг на социалните мрежи”.

“Променената среда, в която функционира журналистиката, ПР-ът и като цяло комуникацията.  Не могат просто да напишат една новина, която да споделят в социалните мрежи – трябва да се адаптира съдържанието, за да е адекватно на съответния канал”.

Съветът, който винаги съм давал и на клиенти, и на студенти, е персонализирайте съдържанието, каза гостът. “Съдържанието, което публикувате в Twitter трябва да се различава от това, което публикувате в LinkedIn и това, което публикувате във Facebook. Аудиториите са различни и очакванията – също”.

Много хора, при появата на нов тип медия заклеймяват старата и казват, че това е нейният край, но това не е така, каза Иванов. “Теорията и практиката е доказала, че при поява на нещо ново старото не умира, а само се адаптира и надгражда спрямо средата”.

Виж видеото