Сега четете
"Нетинфо" придоби по 25% от Grabo.bg и Trendo.bg

"Нетинфо" придоби по 25% от Grabo.bg и Trendo.bg

655-402-netinfo„Нетинфо“ придобива 25% от сайта за групово пазаруване Grabo.bg и 25% от частния клуб за пазаруване на маркови стоки Trendo.bg, съобщиха от интернет компанията.

По този начин „Нетинфо“ навлиза на пазара на онлайн търговия. Стъпката е част от дългосрочна стратегия на компанията за разширяване на дигиталното портфолио и диверсифициране на бизнеса.

Основаният през 2010 г. от пловдивския предприемач Сребрин Ватралов Grabo.bg в момента е най-големият български сайт за групово пазаруване и има близо 1 млн. регистрирани потребители. Ватралов стои и зад сайта за запознанства Gepime.com и сайта за споделяне на учебни материали Pomagalo.com.

Финансовите параметри на сделката не се разкриват.

„Вярвам, че партньорството между „Нетинфо“, Grabo.bg и Trendo.bg ще бъде успешно и за трите страни. То ще допринесе за развитието на двата сайта за пазаруване, достигането им до много по-голяма аудитория и предлагането на един още по-качествен продукт”, категоричен е изпълнителният директор на „Нетинфо“ Христо Христов.

Вижте и

Grabo.bg работи с партньорска мрежа от различни фирми в цялата страна. Trendo.bg е дело на основателите на Grabo.bg и предлага всеки ден нови колекции от известни марки, които за ограничен период от време са с големи намаления за регистрирани потребители.

В портфолиото на „Нетинфо” влизат АБВ Поща, Vbox7.com, Vesti.bg, Gong.bg, Sinoptik.bg и други. „Нетинфо“ стана част от Нова Броудкастинг Груп през миналата година.

[spider_facebook id=“1″]
Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментара (1)
  • Доста добре сделка, а и вече имат достъп до огромна реклама в лицето на Нова телевизия и нетинфо.

    Много бързо и агресивно започнаха с ТВ реклама, което ще направи още по-разпознаваем бранда и ще утвърди лидерската им позиция.

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре