Първото българско списание, издадено от Константин Фотинов за пръв път…
Нетера учреди външен независим Консултативен съвет за своята група от фирми. Неговата роля ще е да предоставя експертиза, насоки и информация на собственика и оперативните ръководители на компанията в области като маркетинг, продажби, финансиране, разширяване и много други.
Консултативният съвет на Нетера привлече професионалисти от световна класа с разнообразен опит, мотивирани от възможността да бъдат част от екипа на компанията в този вълнуващ момент от нейното развитие.
„Имаме много амбициозни планове за развитието на Нетера в близко бъдеще и съм убеден, че с помощта на консултативния съвет ще успеем да постигнем целите си. Ние се стремим не само да се развиваме, но и да го правим устойчиво и да станем много по-глобални и международно значими. След първото ни заседание на борда аз съм много обнадежден от перспективата да работя с такива професионалисти”, каза Невен Дилков, основател и управител на Нетера.
„Радвам се, че успяхме да сформираме този Консултативен съвет и съм лично развълнувана, че мога да допринеса за развитието на българско дружество, което има амбиции отвъд конвенционалните, потенциал да създава иновации и да променя индустрията. Очаквам с нетърпение да работя съвместно с Астрид, София и Густаво, за да допринесем за корпоративно развитие“, каза Милена Иванова, председател на Консултативния съвет.
Невен Дилков, Джордж Шлосарек и Мая Калчева са постоянни членове на Консултативния съвет, като се очаква към него да се присъединят и други ръководители от компанията.
В новия, втори епизод от подкаста на Нетера, можете да чуете разговора на Милена Иванова – председател на Консултативния съвет, и Мая Калчева – член на съвета и оперативен ръководител „Маркетинг и комуникации“ на Нетера.
За членовете на Консултативния съвет
Милена Иванова, председател на Консултативния съвет, сертифициран неизпълнителен директор (IDP-C), независим съветник, обучител и ментор, базирана в София, България
От 2015 до 2020 г. Милена е неизпълнителен директор на Vostok Emerging Finance – публично листван рисков фонд (MCAP $ 350 млн.), който инвестира в нови финтех компании на развиващите се пазари.
Тя е независим съветник, обучител и ментор от 2013 г. и е основател на oshadhi.bg.
Опитен професионалист с практика във финансови институции, Милена е специализирала в корпоративните финанси, капиталовите проучвания, управлението на активи и рисковите инвестиции.
Преди да завърши магистратурата си в INSEAD, Франция през 2003 г., тя е работила 5,5 години в сферата на търсенето и подбора на персонал. Този опит ѝ е дал солидна основа за човешкия аспект от управлението на екипи и бизнеси.
Милена има 20-годишен професионален опит на развиващи се пазари – освен в Лондон и Виена, тя е заемала различни позиции в Полша, Казахстан и Русия.
Астрид Раухфус, управляващ директор и партньор в The Boston Consulting Group (BCG), базирана в Мюнхен, Германия
Астрид има над двадесет години опит в стратегическото консултиране с фокус върху дигитализацията, излизането на пазара и трансформацията на технологични и телекомуникационни компании. Астрид е доказала способността си да управлява успешно големи програми, както и линейни организационни структури, и е натрупала лидерски опит в международно сътрудничество с топ таланти и в досег с най-съвременни процеси, системи и инструменти.
Густаво Бърние, управляващ директор, член на изпълнителния съвет на Designit – глобална иновационна компания, придобита от WiproDigital, базиран в Лондон, Великобритания
Густаво е посветил по-голямата част от кариерата си да помага на екипи да променят компании и индустрии чрез дигитализация. В своя 25-годишен опит той е живял и работил в Ню Йорк, Буенос Айрес, Лондон, Сао Пауло и Мадрид. Бил е един от първите служители и главен мениджър на Despegar.com – най-голямата онлайн туристическа агенция в Латинска Америка, чието първично предлагане на акции на Nasdaq е през 2017 г .
Густаво е главен изпълнителен директор и главен маркетинг директор по време на възхода на HotelUrbano.com – онлайн туроператор с годишен оборот от 100 милиона щатски долара, и е бил ръководител на дигиталния маркетинг в eBay Испания.
Той е допринесъл за промяната и на други големи компании в качеството си на глобален дигитален директор на WPP и като партньор в AlmapBBDO. По негово време – през 2011 г., AlmapBBDO е отличена за най-креативната агенция в света, а през 2012 и 2013 г. е на 3-то място.
За да допринесе за положително социално и икономическо въздействие, извън ежедневната си работа Густаво е ангажиран с рисков капитал и технологични стартъпи. Той работи про-боно за EAI – инвестиционна организация, която подпомага с капитал обещаващи и амбициозни млади предприемачи в Руанда. Густаво е в борда на Woom Fertility – технологична компания, фокусирана върху здравето на жените.
Софѝя Маримба, финансов бизнес партньор на Western Europe Finance – нов бизнес на Microsoft, базирана в Лисабон, Португалия
Софѝя е работила през последните 10 години в областта на търговските финанси – първоначално във Vodafone, а сега в Microsoft. Нейният над 20 години професионален опит, включително седем години в управленското консултиране, е съсредоточен върху технологичната индустрия и в областта на търговията и финансите.
Каква е вашата реакция?
Първото българско списание, издадено от Константин Фотинов за пръв път през 1844 г. в гр. Смирна (дн. Измир). С него е поставено началото на българския периодичен печат. На 1 април 2013-та година, 169 години след началото на първото издание на списание „Любословие”, поставяме началото на неговото онлайн издание