Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
През напрегнатото време, което предизвика COVID-19 и паниката около болестта, малко хора са се замисляли около следващия първи април, когато всеки би трябвало да представи своите най-хитри и иновативни шеги. На компаниите не им е до шеги обаче и Google първа изяви желание да се въздържи. Информацията идва благодарение на Business Insider, които се сдобиха с вътрешен имейл, отправен към служителите на Google.
В имейла маркетинг директорът на компанията Лорейн Тухил сподели: „При обичайни обстоятелства Денят на шегата е традиция за Google и време да отбележим факта, че сме неконвенционална компания. Тази година ще загърбим тази традиция от уважение към всички, които се борят срещу пандемията COVID-19. Сега най-важната ни цел е да сме от помощ на хората, така че нека запазим шегите за следващия първи април, който несъмнено ще е по-светъл от този.“
Имейлът на Тухил е разпратен до всички мениджъри на филиали в Google, апелирайки и да се прекрати работата върху потенциални проекти, планирани за първи април. Това е така, защото за компанията Денят на шегата се съпровожда с мащабна кампания, обхващаща голям набор от продукти. Няма да е неочаквано много други фирми и брандове в САЩ също да се въздържат от предприемане на действия на първи април. В момента в Щатите коронавирусът върлува с пълна сила, като има повече заразени дори от Китай и милиони американци са без работа.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)