Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Творческият екип на агенцията спечели за трети пореден път и образователната кампания на Националната агенция за приходите „Влез в час с данъците“
Водещият български бранд в производството на автомобилни акумулатори МОНБАТ направи своя избор за творческа и медия агенция за предстоящата си продуктова кампания и това е екипът на Interpartners Communications. Агенцията създава изцяло нова творческа платформа за бранда с цел да изведе една българска марка на нивото на чуждите аналози и да я направи top of mind при избор за личните автомобили.
„В работата за МОНБАТ съчетахме посланието за отличните параметри на продукта с българско, близко звучене чрез перифраза на популярен стих и малко хумор. Очакваме с нетърпение да видим добри резултати от кампанията, както в плана на имиджа на бранда, така и в чисто търговско изражение.“ – каза Даниела Константинова, творчески директор на Interpartners.
„Преди силния сезон на акумулаторите излизаме с интересна промоционална оферта и с пълно основание се готвим за засилен интерес на потребителите към продукта, който е утвърден на пазара с оптималното съотношение качество – цена.“ – изтъкна Ваня Бабанин, маркетинг директор на МОНБАТ.
След като отбеляза своята 25-а годишнина през миналата година, екипът на Interpartners направи стратегически творчески попълнения в екипа от мултинационални свои конкуренти. Успоредно с това агенцията консолидира своята мрежа от партньори в региона, обслужвайки на съседни пазари брандове като „Неделя“, Intersport, Американския университет в България и Saint-Gobain Glass.
Interpartners отбеляза още един наскоро спечелен търг – за образователната кампания на Националната агенция за приходите „Влез в час с данъците“, която се провежда за четвърта поредна година и стартира заедно с новата учебна година. Целта на проекта е младите на възраст между 14 и 18 години да получат основни познания за данъчната и осигурителната система в страната.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)