Сега четете
SMS-ът умря, да живее SMS-ът

SMS-ът умря, да живее SMS-ът

 b9478b27a6SMS услугите се ползват, и то доста активно. Този вид услуги имат своето място в бизнеса не само в България, но и в чужбина. Те са един вид услуги за данни, заместват човешкия фактор и са ключови за мобилния сектор. Това заяви в студиото на „В развитие“ по Bloomberg TV Bulgaria Боян Димитров, мениджър продажби в Mobica.

„Обикновено ефектът е такъв, че 90% от изпратените SMS-и се прочитат почти веднага. За сравнение, при имейлите има огромен обем на спам, като няма и гаранция, че ще се прочетат веднага“, допълни още гостът. При SMS комуникацията обаче това не е такъв проблем, отчита още той. „Има голям контрол от мобилните оператори. Ако се получи някаква форма на спам, мобилните оператори са доста стриктни, има и високи изисквания за регулация от страна на държавата“, каза Димитров.

Най-често SMS услуги, насочени към клиентите, използват банките, застрахователните и пенсионните дружества, кредитните компании, таксиметровите фирми, болници, училища и други, стана ясно от думите госта.

Вижте и

Viber, WhatsApp, Skype и други подобни приложения реално заемат важна роля, което е естествен процес в развитието на комуникациите, смята Димитров. „Ние не можем да се борим срещу насоките на развитие. Това е бъдещето, но към момента SMS е универсална услуга. Няма универсално мобилно приложение, което абонатите винаги да ползват. Реално трябва да видим как ще се развие бъдещето, кое ще вземе превес, като бизнесът ще насочи натам вниманието си“, подчерта той.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.


© 2022 Всички права запазени!
Изработка на сайт от MySuper.Site

Нагоре