Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Попитахме лекторите на предстоящия Webit.festival, които са сред едни от най-изявените маркетингови и рекламни експерти в Европа: „Как ще изглежда маркетингът след няколко години?“
Както знаете, най-големият и влиятелен форум за маркетинг и дигитални технологии в България и един от най-големите в Европа е домакин на световните лидери в бранша.
Преди да ги чуете от сцената на маркетинг и иновационния форум в рамките на фестивала Webitна 19-20 април, ето какви са техните очаквания за развитието на маркетинга и рекламната индустрия след 2-3 години:
Виртуална реалност
Социалните медии ще се превърнат в платформа за виртуални преживявания с бранда. Все повече хора, посредством социалните медии и виртуалната реалност, ще могат да преживяват даден продукт или услуга, преди да платят за тях.
Поколение Z
Новото поколение Z ще промени начина, по който се таргетират групите. Все повече посланията и комуникацията ще бъдат насочвани не по демографски данни, а по ценностна система и разбирания за света. За това голяма роля ще играят Големите данни.
BIG DATA
Големите дани (big data) ще помогнат не само да се създаде много по-близка и пълноценна връзка с клиента, но и да се разбере неговото реално преживяване с бранда и да се направи по-силно и вълнуващо. Успешните брандове ще използват данните и анализите им, за да правят всеки досег до продукта или услугата им все по-запомнящ се.
Алгоритми
Все повече алгоритми ще стават част от работата на маркетинг специалистите и сливането на длъжностите маркетинг и информационен или технологичесн директор (зависимост от бранша) ще става все по-реално.
Като обобщение, данните ще помагат на брандовете да създават стойност и лично преживяване на потребителя с тях. До няколко години все по-малко ще таргетираме потребители, а ще създаваме ценни връзки и стойност за потребителите.
На предстоящия форум за маркетинг и иновации на фестивала Webit ще се говори много за създаване на контекстуално съдържание, за оптимизация за търсещи машини, видео и мобилна реклама и технологии и стратегии на барндовете в бързо променящия се нов дигитален свят.
Про билета ви дава достъп до всички събития на Webit.Festival.
Ако сте стартираща компания, можете да кандидатсвате за специален Start Up билет с отстъпка.
Платиненият билет дава достъп до официалните събития на Фестивала, в това число две официални вечери, два обяда – на Лидерите и на Изпълнителните директори и достъп до ложата с лекторите.
Източник: vesti.bg
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)