Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Marketing360.bg организира творчески експеримент CreaShop #2: Marketing in IT на 26-ти ноември от 09.00 до 17.00 часа в + Това (ул. Марин Дринов 30).
По време на събитието три технологични компании ще представят своите платформи и ще търсят маркетингови решения на бранд казусите си.
Saliro, Уча.се, Enhancv са трите фирми участници с бранд казуси, по които 30 маркетолози, рекламисти, комуникатори и IT специалисти ще работят в продължение на часове, за да излязат с готови решения.
Saliro.com е платформа за персонализиран маркетинг, разработена от Attract Soft. Управителят на компанията Димитър Димитров ще представи възможностите на технологията и ще предизвика участниците в CreaShop2, както и рекламните агенции.
Уча.се e онлайн платформа с видео уроци и упражнения за училище по всеки предмет от 1 до 12 клас на разбираем и интересен език. Маркетинг визионерът на платформата Катя Тодорова ще се обърне към рекламистите и комуникаторите по време на събитието, за да търсят заедно иновативни рекламни и CSR формати на брандове, предоставящи добавена стойност за ученици и учители в най-голямата образователна платформа у нас – Уча.се.
Enhancv .com е платформа, която позволява на търсещите работа да извлекат всяка подробност за себе си и да се представят в пълния си блясък, докато създават своето CV онлайн. Казусът на Enhancv пред маркетолозите ще представи Волен Вълков, един от създателите на платформата.
Тримата Ментори с опит в маркетирането на IT и технологични продукти и услуги, които ще задават посока на работния процес са:
Цветелеина Ненкова, Маркетинг мениджър, Superhosting.bg
Георги Костов, Управляващ директор, Gombashop.bg
Теди Тонева, Изпълнителен директор, TriplePro.bg
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)