Мтел получи награда за кампанията „Ти водиш“ от Българската асоциация на рекламодателите (БАР). Кампанията беше отличена в категория „Корпоративен ребрандинг“, като наградата беше връчена по време на церемонията BAAwards‘ 2015. „Ти водиш“ е реализирана за Мтел от агенциите „The Smarts“ и „Карат“.
„Ти водиш“ е имиджовата кампания, която миналата година представи новото мото на Мтел. Чрез кампанията, мобилния оператор се опитва да направи заявка за нов имидж, като даде обещанието за общуване с клиентите по нови правила.
БАР награждава специалисти в областта на маркетинговите комуникации и рекламата за втора поредна година. Наградите на асоциацията целят да представят иновациите в един от най-динамичните сектори – този на маркетинга и комуникациите, като отличат постиженията на най-добрите специалисти и екипи.