United Partners e PR агенция на годината според конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Агенцията спечели в най-престижната категория, която отличава агенции с богато портфолио от услуги, които имат иновативен и стратегически подход към измислянето и изпълняването на кампании.
Аll Channels Communication Group пък е агенцията с най-голям брой награди от конкурса – 5, от които 3 първи места. Златните призове са за кампанията Philips CityScape „Саундтракът на София“, съответно в категориите „Комуникационна кампания на годината“, „Иновативна кампания на годината“ и „Специално събитие“. Агенцията спечели и трето място в категория „Специално събитие“ с проекта „Mtel Media Masters – Човекът е изчезващ вид“.
PR компаниите се състезаваха в общо 7 категории – кампания за устойчиво развитие, специално събитие, иновативна кампания, кампания, реализирана от вътрешен PR отдел, комуникационна кампания в публичния сектор, комуникационна кампания на годината“ и агенция на годината.
Тази година в конкурса са се включили рекорден брой проекти – 97, подадени от 19 комуникационни агенции и 4 вътрешни PR отдела на компании и организации, или това са 13% повече заявки в сравнение с миналата година.
Ето и пълният списък с победителите:
Категория „Агенция на година“
Първо място: United Partners
Второ място: All Channels Communication Group
Трето място: Publicis Groupe Bulgaria
Категория „Кампания за устойчиво развитие“
Първо място: New Moment New Ideas Company за кампанията „Погледни бежанците с други очи“
Второ място: BBDO Group за кампанията „Най-добър старт за всяко дете“
Трето място: DeConi за кампанията „СТАНИ ЕКОГЕРОЙ: Научи всички вкъщи да събират разделно“
Категория „Специално събитие“
Първо място делят: All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“ и APRA Porter Novelli Group за кампанията „Живей активно!“
Второ място: Publicis Groupe Bulgaria за кампанията „Офис под небето“
Трето място: All Channels Communication Group за кампанията „Мtel Media Masters 2014 – „Човекът е изчезващ вид“
Категория „Иновативна кампания“
Първо място: All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“
Второ място: United Partners за кампанията „EE Music“
Трето място: M3 Communications Group, Inc. за кампанията „Буквата С е навсякъде“
Категория: „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“
Първо място: Българска национална телевизия за кампанията „Купувам българското“
Второ място: FOX International Channels Bulgaria за кампанията: „FOX International Channels Bulgaria“
Трето място: AMI Communications за кампанията „Съвременните двама“
Категория „Комуникационна кампания на годината“
Първо място: All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“
Второ място: Грозданов Комюникейшънс Консултинг за кампанията: Предотвратяване приемането на вредния „Закон срещу търговските вериги“
Трето място: M3 Communications Group, Inc. за кампанията: Хепи ли Си?
Категория „Комуникационна кампания в публичния сектор“
Първо място: APRA Porter Novelli Group за кампанията „Величественият Дунав – непокътнати природни красоти и люлка на древни народи“
Второ място: Intelday Solutions за кампанията „Информационна кампания „Младежта в движение“, София 2014″
Любословие по http://www.capital.bg/