BAPRAUnited Partners e PR агенция на годината според конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Агенцията спечели в най-престижната категория, която отличава агенции с богато портфолио от услуги, които имат иновативен и стратегически подход към измислянето и изпълняването на кампании.
Аll Channels Communication Group пък е агенцията с най-голям брой награди от конкурса – 5, от които 3 първи места. Златните призове са за кампанията Philips CityScape “Саундтракът на София”, съответно в категориите “Комуникационна кампания на годината”, “Иновативна кампания на годината” и “Специално събитие”. Агенцията спечели и трето място в категория “Специално събитие” с проекта “Mtel Media Masters – Човекът е изчезващ вид”.
PR компаниите се състезаваха в общо 7 категории – кампания за устойчиво развитие, специално събитие, иновативна кампания, кампания, реализирана от вътрешен PR отдел, комуникационна кампания в публичния сектор, комуникационна кампания на годината” и агенция на годината.
Тази година в конкурса са се включили рекорден брой проекти – 97, подадени от 19 комуникационни агенции и 4 вътрешни PR отдела на компании и организации, или това са 13% повече заявки в сравнение с миналата година.

Ето и пълният списък с победителите:
Категория “Агенция на година”
Първо място: United Partners
Второ място: All Channels Communication Group
Трето място: Publicis Groupe Bulgaria
Категория “Кампания за устойчиво развитие”
Първо място: New Moment New Ideas Company за кампанията “Погледни бежанците с други очи”
Второ място: BBDO Group за кампанията “Най-добър старт за всяко дете”
Трето място: DeConi за кампанията “СТАНИ ЕКОГЕРОЙ: Научи всички вкъщи да събират разделно”
Категория “Специално събитие”
Първо място делят: All Channels Communication Group за кампанията “Саундтракът на София” и APRA Porter Novelli Group за кампанията “Живей активно!”
Второ място: Publicis Groupe Bulgaria за кампанията “Офис под небето”
Трето място: All Channels Communication Group за кампанията “Мtel Media Masters 2014 – “Човекът е изчезващ вид”
Категория “Иновативна кампания”
Първо място:  All Channels Communication Group за кампанията “Саундтракът на София”
Второ място: United Partners за кампанията “EE Music”
Трето място: M3 Communications Group, Inc. за кампанията “Буквата С е навсякъде”
Категория: “Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел”
Първо място: Българска национална телевизия за кампанията “Купувам българското”
Второ място: FOX International Channels Bulgaria за кампанията: “FOX International Channels Bulgaria”
Трето място: AMI Communications за кампанията “Съвременните двама”
Категория “Комуникационна кампания на годината”
Първо място: All Channels Communication Group за кампанията “Саундтракът на София”
Второ място: Грозданов Комюникейшънс Консултинг за кампанията: Предотвратяване приемането на вредния “Закон срещу търговските вериги”
Трето място: M3 Communications Group, Inc. за кампанията: Хепи ли Си?
Категория “Комуникационна кампания в публичния сектор”
Първо място: APRA Porter Novelli Group за кампанията “Величественият Дунав – непокътнати природни красоти и люлка на древни народи”
Второ място: Intelday Solutions за кампанията “Информационна кампания “Младежта в движение”, София 2014″

Любословие по http://www.capital.bg/