Flipps Media – българският стартъп, придобил международна известност с едноименното си мобилно приложение (Flipps.com), обяви важно партньорство: от началото на този месец потребителите му имат достъп до музикалната библиотека на Rhapsody и Napster, с други думи – до над 30 млн. песни.
Flipps е безплатно приложение, което работи под операционни системи Android и iOS и позволява на потребителите да
възпроизвеждат медийно съдържание от смартфон или таблет директно на „умен“ телевизор –
без кабели и без допълнителен хардуер. За това приложението използва своя патентована технология, която разпознава над 250 млн. интернет-свързани телевизора.
Удобно за потребителите, приложението представлява и отлична възможност за създателите и разпространителите на съдържание, защото им дава лесен достъп до над 10 млн. души – толкова са изтеглянията на приложението към момента. Освен това Flipps предоставя и удобна, силно таргетирана платформа за реклама.
Компанията е един от много успешните български стартъпи, който вече има офиси освен у нас, и в САЩ. Подкрепена е финансово от фондове за рисков капитал като Earlybird, LAUNCHub, Teres Capital и др.
Привлечените инвестиции са повече от сериозни – над 2,4 млн. долара.
Rapsody International (Rhapsody.com) пък е един от най-големите доставчици на музика за слушане в реално време, като предоставя на своите 1,7 млн. потребители достъп до повече от 32 млн. песни.
Цели 30 хил. песни се добавят в каталога ѝ всеки ден, а броят на абонатите расте с бързи темпове всяка година.
[spider_facebook id=“1″]