Сега четете
Евгения Маркова поема маркетингът на Fashion Days

Евгения Маркова поема маркетингът на Fashion Days

Евгения Маркова поема позицията бранд маркетинг директор за цялата група на швейцарската компания Fashion Days

В тази роля тя ще отговаря за България, Румъния, Чехия, Унгария, Словакия, Словения и Полша
Евгения Маркова

Евгения Маркова, която заемеше позицията маркетинг мениджър за България на  Fashion Days, преминава на позиция бранд маркетинг директор за цялата група на швейцарската компания. В тази роля тя ще отговаря за България, Румъния, Чехия, Унгария, Словакия, Словения и Полша. Нейното място като бранд мениджър заема Зарена Кънчева, която ще отговаря за по-нататъшното развитие на маркетинговите дейности на компанията в страната ни.

Евгения Маркова е маркетинг мениджър на Fashion Days България през последните две години. Преди да се присъедини към компанията, тя е натрупала опит в сферата на бранд комуникациите като акаунт директор в Lowe Swing Communications, а преди това като акаунт мениджър в Ogilvy&Mather и Euro RSCG. Евгения Маркова е завършила образованието си в Германия и в Англия – бакалавър по социални науки от Jacobs University Bremen и магистър по маркетингови комуникации от Bournemouth University.

Зарена Кънчева

Зарена Кънчева идва като бранд мениджър в екипа на Fashion Days България със сериозен опит в сферата на маркетинга и комуникациите. Той включва позиции като маркетинг мениджър в Walltopia, ПР специалист в ING, старши акаунт мениджър в MAG Communications и акаунт мениджър в ПР агенцията United Partners.

Вижте и

Зарена Кънчева е изучавала маркетинг в УНСС и има бакалавърска степен по връзки с обществеността от СУ.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре