Евгения Маркова поема позицията бранд маркетинг директор за цялата група на швейцарската компания Fashion Days

В тази роля тя ще отговаря за България, Румъния, Чехия, Унгария, Словакия, Словения и Полша
Евгения Маркова

Евгения Маркова, която заемеше позицията маркетинг мениджър за България на  Fashion Days, преминава на позиция бранд маркетинг директор за цялата група на швейцарската компания. В тази роля тя ще отговаря за България, Румъния, Чехия, Унгария, Словакия, Словения и Полша. Нейното място като бранд мениджър заема Зарена Кънчева, която ще отговаря за по-нататъшното развитие на маркетинговите дейности на компанията в страната ни.

Евгения Маркова е маркетинг мениджър на Fashion Days България през последните две години. Преди да се присъедини към компанията, тя е натрупала опит в сферата на бранд комуникациите като акаунт директор в Lowe Swing Communications, а преди това като акаунт мениджър в Ogilvy&Mather и Euro RSCG. Евгения Маркова е завършила образованието си в Германия и в Англия – бакалавър по социални науки от Jacobs University Bremen и магистър по маркетингови комуникации от Bournemouth University.

Зарена Кънчева

Зарена Кънчева идва като бранд мениджър в екипа на Fashion Days България със сериозен опит в сферата на маркетинга и комуникациите. Той включва позиции като маркетинг мениджър в Walltopia, ПР специалист в ING, старши акаунт мениджър в MAG Communications и акаунт мениджър в ПР агенцията United Partners.

Зарена Кънчева е изучавала маркетинг в УНСС и има бакалавърска степен по връзки с обществеността от СУ.