Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Лидерът на „Движение 21” попита защо за ремонта на трасето гаранцията е само 2 г., колкото е за ел. уредите, които си купуваме от магазина
„Ние като нация се водим от две основи – лакомията и глупостта. Докато се ръководим от тези неща, това ще е нашата национална съдба”. Това обяви в предаването „Тази сутрин” на btv лидерът на „Движение 21” Татяна Дончева по повод тежката автобусна катастрофа край Своге и реакцията на властта.
„Всяка случка може да бъде използвана политически и това не е бедата. Въпросът е дали при станалата трагедия се търсят решения на реални проблеми и дали се търсят на правилното място. Катастрофата край Своге постави серия от въпроси. Системата на обществените поръчки и нейните пороци са ясни на всички – че има няколко приближени на властта фирми, което са си „постлали”, за да получават само те поръчките, че тази система започва да дава дефекти”, коментира Дончева.
По думите отново се търсят дежурни виновници, като шофьора на автобуса, но този път не се наблюдава желание у гражданството да мрази шофьора, а за първи път се поставя въпросът за състоянието на пътищата.
Дончева попита защо за ремонта на трасето гаранцията е само 2 г., колкото е за ел. уредите, които си купуваме от магазина и защо непрекъснато се говори за намаляване скоростта у нас при положение, че се произвеждат все по-мощни коли. Ами направете така технологично, че колите у нас да карат с до 50 км в час, каза лидерът на „Движение 21”.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)