Социологическите проучвания за президентските избори следва да съдържат и информация за възложителя и източниците на финансирането на допитването, както и за организацията, която го е извършила. Това съобщи Централната избирателна комисия (ЦИК), като напомни разпоредбите в Изборния кодекс.
В печатен или друг текстови материал информацията следва да се представя пълно и ясно в обособено поле на видно място и да заема не по-малко от 5 на сто от общата площ на материала. А в аудио- и аудио-визуални материали, излъчени по електронните медии, или в представяне пред публика – веднъж в началото и веднъж в края на материала или представянето.
Лицата, които провеждат допитване до общественото мнение или социологически проучвания и огласяват резултати от тях, не може да се позовават на служебна, търговска или друга защитена от закон тайна, за да не представят тази информация.