Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Португалската мегазвезда на Реал Мадрид Кристиано Роналдо не изживява най-добрите си дни. Отборът не върви, „Златната топка“ отиде у големия му конкурент Лионел Меси от Барселона, в личен план Роналдо също не може да се похвали с нещо извън всекидневно появяващите се признания на знайни и незнайни девойки, които твърдят, че са преспали с него. Всичко това води до нервност, която португалецът вече демонстрира.
За капак футболистът стана и обект на подигравки от страна на сатирично предаване по испанската Canal +. Той е иронизиран за участието си в реклами на козметични продукти.
В забавното клипче кукла с неговата визия рекламира измислената марка Niveach, като името е избрано заради „ш“-то в португалския. Продуктът е представен като най-доброто за кожата и тревата. На финала на клипчето се появяват Зинедин Зидан и слоганът „Кристиано Роналдо – предпочитаният футболист от естетите“.
Испанските медии от години се закачат с метросексуалния образ на блестящия нападател, който е доста чужд на местната култура, която традиционно залага на мъжествеността. Доскоро Роналдо отвръщаше на критиците с трофеи и голове, но напоследък положението за Кристиано не е никак розово.
Дата: 08.03.2016 03:19
Източник: Еврофутбол – стр. 32
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)