Германските власти забраниха реклама на презервативи, обещаваща многократни оргазми.
Германската компания „Айнхорн” е получила забрана да използва рекламата за пакет от 7 презерватива гарантиращи многократен оргазъм. След сигнал на конкурентна фирма, съдът забрани рекламата й, заради това, че може да „обърка” хората и да ги подтикне към небезопасен секс.
В отговор „Айнхорн” обясни, че мотото за множествени оргазми е очевидна шега, но съдията реши, че купувачите на тези продукти не могат да разберат чувство за хумор. Следователно, те възприемат рекламата като препоръка за повторното използване на еднократен презерватив.
В рекламата производителите на презервативи, подходящи и за вегани, обещават 21 оргазма при използването на пакет със 7 кондома. Това означава, че всеки презерватив гарантира три оргазма. Съдът реши, че младите няма да схванат идеята и ще използват един и същ презерватив няколко пъти. Според съдията тази реклама на опаковката не отговаря на медицинските стандарти.