Първи гост в студиото на Любословие.БГ и рубирката на д-р Десислава Алексова “Туризъм” и “Говори експерта” е Константин Занков тема: Дигитален маркетинг в туризма – как да създадем успешна стратегия?

Константин Занков е маркетинг и бизнес консултант, туристически предприемач и изследовател! Константин Занков има опит в управлението  на различни бизнеси в туристическия сектор като хотели, туристически агенции, заведения, технологични компании и неправителствени организации. Бизнес обучител , работил с множество компании от страната и света, и лектор в областта на маркетинга, управлението и предприемачеството.

Ето на какви въпроси в интересната дискусия по време на интервюто отговори той:

Въвеждане в темата (от общото към конкретното, през призмата на практическия опит):

– В днешно време, особено в условията на КОВИД-19, е изключително важно позиционирането в онлайн пространството. Най-вече дигитализацията и внедряването на иновации. Вие имате дългогодишен опит в хотелския маркетинг най-вече. Кое според Вас е задължително за съвременния бизнес, за да бъде той успешен?

– В кои социални медии си заслужава да се инвестира и на какво да се наблегне по отношение на дигиталния маркетинг?

Той разказа за тенденциите и промените – ако нещо е било работещо до скоро, то вече не е, защото…; за преминаването от Фейсбук към Мета и до какво води това.

– Как оценявате работата с блогъри, влогъри и инфлуенсъри?

– Какво бихте препоръчали на предприемачите в туризма? (във връзка с дигитален маркетинг, позициониране в социалните мрежи, работа с инфлуенсъри, зависи как потръгне разговорът; също така към ТО и към хотелиари)

– Кои са най-често допусканите грешки?

– Кое според Вас е най-важното при планирането, за да се създаде успешна маркетингова стратегия?

– Как бихте оценили изминалата година (трудна, успешна…) и какви са прогнозите ви за развитието на туризма през 2022 (ти си избираш дали за България или в по-глобален аспект)?

– Какво бихте посъветвали нашите зрители?

ЛИНК КЪМ ВИДЕОТО: