Първото българско списание, издадено от Константин Фотинов за пръв път…
Константин Занков е маркетинг и бизнес консултант, туристически предприемач и изследовател! Константин Занков има опит в управлението на различни бизнеси в туристическия сектор като хотели, туристически агенции, заведения, технологични компании и неправителствени организации. Бизнес обучител , работил с множество компании от страната и света, и лектор в областта на маркетинга, управлението и предприемачеството.
Ето на какви въпроси в интересната дискусия по време на интервюто отговори той:
Въвеждане в темата (от общото към конкретното, през призмата на практическия опит):
– В днешно време, особено в условията на КОВИД-19, е изключително важно позиционирането в онлайн пространството. Най-вече дигитализацията и внедряването на иновации. Вие имате дългогодишен опит в хотелския маркетинг най-вече. Кое според Вас е задължително за съвременния бизнес, за да бъде той успешен?
– В кои социални медии си заслужава да се инвестира и на какво да се наблегне по отношение на дигиталния маркетинг?
Той разказа за тенденциите и промените – ако нещо е било работещо до скоро, то вече не е, защото…; за преминаването от Фейсбук към Мета и до какво води това.
– Как оценявате работата с блогъри, влогъри и инфлуенсъри?
– Какво бихте препоръчали на предприемачите в туризма? (във връзка с дигитален маркетинг, позициониране в социалните мрежи, работа с инфлуенсъри, зависи как потръгне разговорът; също така към ТО и към хотелиари)
– Кои са най-често допусканите грешки?
– Кое според Вас е най-важното при планирането, за да се създаде успешна маркетингова стратегия?
– Как бихте оценили изминалата година (трудна, успешна…) и какви са прогнозите ви за развитието на туризма през 2022 (ти си избираш дали за България или в по-глобален аспект)?
– Какво бихте посъветвали нашите зрители?
ЛИНК КЪМ ВИДЕОТО:
Каква е вашата реакция?
Първото българско списание, издадено от Константин Фотинов за пръв път през 1844 г. в гр. Смирна (дн. Измир). С него е поставено началото на българския периодичен печат. На 1 април 2013-та година, 169 години след началото на първото издание на списание „Любословие”, поставяме началото на неговото онлайн издание