Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Клиентът получава пакет с необходимите материали по пощата.
Все повече клиенти се записват за подстригване по интернет.
Собственик на фризьорски салон във Велре, в нидерландската провинция Лимбург, измисли иновативен начин да поддържа прическите на клиентите си през пандемията – подстригва ги по интернет, съобщи сайтът Недерланд таймс.
„Трябва да измислиш нещо, за да имаш някакви приходи. Иначе няма да издържа дълго“ – призна Тибо Висчедек пред местното радио 1 Лимбург.
Все повече клиенти се записват за подстригване по интернет. Това не е толкова абсурдно, колкото звучи, но е необходим асистент. Клиентът получава пакет с необходимите материали по пощата. В уговорения час фризьорът дава инструкции за всяко движение по видеовръзка, като прави демонстрация на кукла.
„Наистина е приятно да видиш колко ентусиазирани са хората – добави фризьорът. – Те се захващат с подстригването и им е приятно.
Фризьорът не прави виртуалните сеанси само за забавление. Професионалната асоциация на фризьорите в Нидерландия предупреди, че скоро много професионалисти от този бранш ще банкрутират, пише БТА.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)