Сега четете
Марияна Николова с агресивна реклама показва „сърцето на България“

Марияна Николова с агресивна реклама показва „сърцето на България“

Марияна Николова
Марияна Николова

Летният туристически сезон има голям проблем, но в правителството и Министерство на туризма разчитат да има повече почиващи на нашето Черноморие. Toва заяви в сутрешния блок на БНТ новият туристически министър и вицепремиер Марияна Николова.

Ние имаме нужда от една агресивна реклама, без реклама нищо не се получава. Много е важно да покажем сърцето на България, културните паметници и историческото ни наследство, настоя тя.

Николова ще положи усилия да бъдат осигурени средства за реклама на нашата страна като потенциална, здравна и безопасна дестинация.

Ние сме отворени за Великобритания, но самата страна налага 14-дневна карантина на завръщащите се от България. Очаква се първите германски туристи да дойдат в края на септември и началото на октомври месец.

Според новия туристически министър най-важното е да се даде посланието в международен план, че България е дестинация за безопасен и здравословен туризъм. Туризмът е истинската реклама за всяка една страната и трябва да говорим за България като дестинация за четири сезона – целогодишен туризъм, категорична бе Марияна Николова.

Туристическият министър изтъкна, че България през настоящата година е дестинацията на българите, безопасна и здравословна. Имаме чудесна природа и трябва да повишим нивото на туристическия продукт, настоя Николова.

Още от първия си ден като вицепремиер и туристически министър Николова е уверила, че ще работи в стратегически план и за подкрепа на бизнеса с конкретен диалог по проблемите в сектора.

Вижте и

В НС ще бъде внесено предложението за ставка от 9% ДДС за туроператорите. Нова мярка е и отварянето на граници за конкретни държави. Чартърните полети с цел туризъм също ще бъдат подпомогнати с 55 млн. лв. от държавния бюджет. Идеята е да бъдат обхванати над 400 000 туристи.

Туроператорите наистина са с един от най-големите проблеми, поради което мерките са насочени към средните предприятия и туристическият бранш, обясни туристическият министър.

Новите социално-икономически мерки ще бъдат допълнени със средства, осигурени и договорени в размер на 29 млрд. лв. За следващия бюджет да бъде разширена възможността за ваучерната система, настоя Николова.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре