Интернет пространството продължава да бъде залято от новини, свързани със ситуацията с коронавируса. А Facebook обяви, че ще забрани рекламите, свързани с всякакви възможности за лечение или превенция на Ковид-19. „Няма универсална формула как да разпознаваме фалшивите новини, няма и формула как да вярваме на една или друга новина. Трябва да проверяваме от няколко източника, да бъдем много внимателни. Виждам, че има такива абсурдни новини, а страшно много хора в социалните мрежи се хващат на тези новини, чак ми е странно“, каза PR експертът Максим Бехар в предаването „Денят ON AIR“. Според него това е заради паниката и притеснението.
„Когато видим източника на информацията, трябва много добре да го проверим. И ако нещо някой ни съобщи и ни се стори страшнo атрактивно – влизаме в Google и търсим втори и трети източник“, препоръча той. Според Бехар информацията, която е поднесена ежедневно от Националния кризисен щаб, е много добра. „Тя е повече, отколкото някой може да поеме. Приветствам Щаба, Медицинския съвет и премиера.
Дори с риск да ни досадят – това е по-добрият вариант. Премиерът Борисов и вицепремиерът Дончев правят доста добри усилия всички ние да знаем какво се случва в държавата. Това в днешно време е изключително важно“, категоричен е той. Максим Бехар коментира, че Facebook и Instagram взимат доста сериозни мерки да ограничат хакването или представянето от чужда самоличност по време на пандемия. „Тази криза е студен душ за всички, който ще го запомним поне няколко поколения напред. Дано никога не се случва, ще си преосмислим ценностите и важните неща в живота“, допълни PR експертът.
Главен редактор на Любословие.bg.
Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Функционални
Винаги активен
Техническото съхраняване или достъпът са строго необходими за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично поискана от абоната или потребителя, или единствено с цел да се осъществи предаване на съобщение по електронна съобщителна мрежа.
Опции
Техническото съхранение или достъпът са необходими за легитимната цел да се съхраняват предпочитания, които не са поискани от абоната или потребителя.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели.Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за анонимни статистически цели. Без съдебна призовка, доброволно изпълнение от страна на Вашия доставчик на интернет услуги или допълнителни записи от трета страна, информацията, съхранявана или извличана само за тази цел, обикновено не може да се използва за идентифицирането Ви.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъпът са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.