Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
През настоящата година отбелязахме дебюта на първите смартфони със сгъваем Екран, а очакванията са през 2020 да видим още повече устройства от този тип. Корейското издание The Korea Herald ни запознава с част от бъдещите устройства благодарение на информация от източници от бранша. Сред моделите са поне два от Samsung, като единият от тях ще е с вертикално сгъване, а другият ще бъде подобрена версия на Galaxy Fold.
Първият телефон би трябвало да бъде представен през февруари заедно с новата флагманска серия Galaxy S11, а новият Galaxy Fold най-вероятно ще дебютира през август. Разширяването на портфолиото от сгъваеми смартфони зависи и от интереса към устройствата с вертикално сгъване, които ще се появят в началото на 2020. Очаква се цената на предложението от този тип на Samsung да е около 1 милион вона (758 евро), което ще го постави в масовия сегмент.
Междувременно продажбите на настоящия Galaxy Fold ще започнат в още около 60 страни през февруари, включително във Виетнам, Нова Зеландия, Бразилия, Чили, Италия, Холандия и Гърция. От пускането му в продажба доставките са достигнали 500 000 броя. Samsung планира да продаде общо 6 милиона сгъваеми смартфони през следващата година, а през 2021 този брой да достигне почти 20 милиона.
LG също би трябвало да представи сгъваем модел догодина, като компанията вече има множество патенти в тази насока. Съвсем наскоро видяхме един от тях, който показва устройство, което прилича много на Huawei Mate X. Корейците вече са демонстрирали прототип на сгъваем смартфон пред свои клиенти, но плановете им в това отношение не са финализирани.
Източник: The Korea Herald
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)