Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Много от световните звезди се занимават с благотворителност. Някои създават фондации, други даряват пари на хора от бедни или пострадали от природни бедствия райони, трети пък отиват директно в най-застрашените места и по този начин привличат световното внимание към тези проблеми, а други просто превеждат суми за тежко болни.
Малко по-нестандартен е начинът на рок-великана Джон Бон Джоуви да покаже съпричастност към бедните. Той има ресторант в Ню Джърси, където храните от менюто… нямат цена.
Да, точно така – нямат цена, но не са и безплатни. Всеки плаща, колкото прецени и с колкото пари разполага. Ако пък няма нито цент в джоба, пак е добре дошъл – просто ще трябва да си изработи обяда като измие няколко чинии в кухнята или да сервира на други клиенти. По този начин дори най-бедните имат напълно свободен достъп до здравословни ястия всеки ден. Името на ресторанта е Soul Kitchen или „Кухня за душата“ и се намира в градчето Ред Банк.
Основан е през 2011 г., а за създаването му певецът и съпругата му Дороти са похарчили 250 хил. долара. Родителите на четири деца са категорични, че не залагат на така наречените junk food, а менюто им е изготвено изцяло от здравословни храни, приготвени по всички правила на кулинарията.
Често рокпевецът дори сам работи в ресторанта си, което прави клиентите му още по-щастливи. Слоганите в заведението пък са няколко и са изцяло положителни: „Всички са добре дошли на нашата маса“, „Където има любов, там има изобилие“, „Щастливи са ръцете на хранещия“, „Приятелството е дневният ни специалитет“ и „Веселата компания събужда апетита“.
Фронтменът на изключително популярната рокгрупа „Бон Джоуви“ помага в борбата с бедността чрез собствената си благотворителна фондация Jon Bon Jovi Soul Foundation.
Другата й основна дейност е да спонсорира строежа на стотици къщи за жители на Ню Джърси с ниски доходи.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)