Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Жаклин Цочева е новият директор „Публични комуникации и връзки с обществеността“ на Кока Кола Хеленик за България.
Тя има повече от 15 години опит в областта на корпоративните и вътрешни комуникации, връзките с обществеността, рекламата и корпоративна социална отговорност в международни компании и организации в редица сектори – медии, образование, бързооборотни стоки, правозащитни организации.
В професионалния й път до момента е заемала различни ПР позиции в bTV, Висше училище по застраховане и финанси, AVON и УНИЦЕФ. Отговаряла е за създаването и реализирането на комуникационни стратегии за вътрешни и външни публики, за връзките с медиите, развитието на инициативи за корпоративна социална отговорност, създаването и управлението на партньорства с неправителствени организации, бизнеси, медии, институции. Интересите й са съсредоточени в съвременните тенденции за изграждане на корпоративна идентичност и работодателска марка, развитието на социални медии и създаването на общности.
Жаклин Цочева има бакалавърска и магистърска степен в областта на „Връзки с обществеността“ от Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Преминала е редица международни обучения, свързани с тенденции в развитието на медиите и изграждане на бранда, стратегическо застъпничество, промяна на обществени нагласи.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)