Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Голямата награда за личност „Добрият пример 2017“, получи авторът на инициативата „Когато станем 100 000 ще посадим гора“ – Никола Рахнев. За всеотдайната си работа по облагородяване на околната среда и спечелване на стотици граждани за каузата за засаждане и възстановяване на горските и паркови масиви в страната и за многобройните си залесителни инициативи в общините на запад от София, той стана първият носител на голямата награда „Добрият пример“ за цялостната си дейност.
„Моята работа е да водя хора и да засаждаме дръвчета, наградата, която тази вечер получавам не е само за мен, а и за всички, които вдъхват живот на тази инициатива“ – с присъщата си скромност заяви Никола Рахнев при получаването на наградата. Той, както и Ева Майдел получиха специално изработени плакати от учениците от професионална гимназия „Велизар Пеев“.
Както EspressoNews писа, в категориите за личности на конкурса бяха раздадени 26 отличия на хора, номинирани от своите съграждани за тяхното добротворство и принос към обществото, а в конкурса за корпоративна социална отговорност пет компании, развиващи проекти на територията на шестте общини и шест неправителствени организации получиха статуетки за своите постижения. Специални награди получиха медии и журналисти, които подпомагат за популяризиране на добрите каузи и дадености на региона, и дават шанс на младите таланти за развитие.
Второто издание на „Добрият пример на запад от София“ се проведе на 27.11.2017 г. в шоурума на Ситроен в Божурище, като в програмата на събитието бяха включени дискусионен форум на тема „Туристически потенциал и инициативи на запад от София“ и церемония по отличаване на носителите на почетния знак „Добрият пример 2017“ за личности, компании и неправитествени организации.
„Добрият пример на запад от София“ 2017 се организира от регионалния новинарски портал Espressonews.bg, под патронажа на българския евродепутат Ева Майдел и с любезното съдействие на автошкола Василеви, 360 Creative Bulgaria, Автомотор Корпорация АД, ПГ „Велизар Пеев“ – град Своге, Samsonite, Бигла 3, Idea Advertising & PR, ИКЕМ, Coca-Cola, MH Wine Selection, Кафе „Мания“, ОСКАР-ЕЛ, Максима България, PIQUADRO, Милмекс, AQ Magnit, Изток-Запад.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)