Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Премиалният датски бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”. Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.
„Tuborg определя ритъма на младите по дух хора, носи жизненост, прави всичко по-енергично и по-запомнящо се от 1880 година досега! Марката е давала социалния пулс на поколения млади хора – чрез музикалните фестивали и големите имена в музиката, с които е партнирала през годините. Mузиката може да обединява хора от далечни географски локации и да подпомага културни промени, което е актуално днес“, казва Всеволод Николаев, Глобален Директор на марката Tuborg.
Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET). Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.
От днес е активен и новият сайт на марката: http://www.tuborg.bg
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)