Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Само ден след старта на „Гласът на България” по Би Ти Ви конкурентите от Нова ТВ смятат да докажат, че големите гласове на страната ни всъщност са в „Като две капки вода”. Шоуто за певци тръгва в неделя, а това за имитатори – в понеделник.
„Решихме, че предаването трябва да е по-късо, затова аз и тази година няма да съм с журито”, с чувство за самоирония обяви в столичен пиано бар Маги Халваджиян дни преди старта на петия сезон на шоуто. Хората му са договорили есемесите, с които зрителите ще гласуват тази година, да са 4 пъти по-евтини от досега. Вместо 1,20 лв. цената им ще бъде само 30 стотинки. Това намаление е постигнато с цената на дълги и тежки преговори с мобилните оператори, пише Уикенд.
„Не е много трудно да убедиш големите звезди да участват в това шоу. Те знаят, че влизат в нещо позитивно, че няма да има интриги, напротив, аз мразя интригите. Никога не съм имал затруднения с преговорите с участниците”, разказа Маги пред журналистите.
Ясни са някои от имената, които ще влязат в предаването: актьорът Башар Рахал, гласовитата Деси Слава и младата Михаела Маринова, Миро, Люси Дяковска и пеещата актриса София Джамджиева, която се размина на косъм от спечелване на „Пееш или лъжеш”.
Маги Халваджиян е категоричен, че никога не би сменил Васил Василев-Зуека и Димитър Рачков с други водещи. „Те внасят уникален дух в това шоу, какъвто няма в никоя друга държава. Нас ни дават за пример по целия свят именно заради Зуека и Рачков и аз смятам, че едно от най-големите ни попадения още на старта преди 5 години бяха нашите водещи”, твърди продуцентът.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)