Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Романтичен мъж предложи брак на половинката си в балон с горещ въздух, издигнал се в небето над София. Бъдещите младоженци се оказаха нашите популярни колеги Ален Попович и Борислава Илиева.
Ален направил сложна организация на съдбовното предложение, в която въвлякъл и поп звездите Влади Ампов-Графа и Мария Илиева.
В крайна сметка, точно преди да полетят с балона с надпис: „Ще се омъжиш ли за мен?”, Борислава казала заветното „Да”.
Ален Попович е млад, с винаги иновативни идеи, креативен и изключително нашумял в средите на дигиталния маркетинг. Защо? Причината не е една. Известен като един от гурутата в бранша, той е един от създателите и дългогодишен маркетинг мениджър на компанията Social Me, която преди повече от 10 години въведе за първи път в България и дълги години предлагаше на пазара практични и работещи решения за фирмите, които искат да популяризират дейността си онлайн, да привлекат бързо голям брой потребители към корпоративните си и продуктови страници и профили и да спечелят вниманието на по-голяма част от аудиторията чрез една от най-големите социални мрежи в света – Facebook. В резултат на това, той е работил с едни от най-големите компании в България, а благодарение на това, че постоянно следи тенденциите и търсенето в бранша, от 2016 година започна да разширява гамата услуги, предлагани от Social Me с компанията Connect Me – естествено продължение на дългогодишната работа във висококонкурентния бранш на дигиталните услуги. Oт 2016 година той създава и започва да ръководи компанията Connect Me, заедно с още две компании: Blue Beard – фирма, която ще специализира тясно в заснемане на професионални видеа, предназначени ексклузивно и предимно за социалните мрежи, както и Social Talents – компания, която предстои да предложи изцяло нова услуга на българския пазар, свързана с позициониране на различни продукти и услуги в социалните мрежи посредством популярни лица и инфлуенсъри.Така той затваря кръга, като обогатява маркетинговия микс от услуги. От 2015 година Ален е и председател на браншовата организация „Българска асоциация на агенциите за дигитални комуникации“ (БААДК, учредена от седем агенции, специализирани в областта на дигиталните комуникации: All Channels Group, APRA Digital, Despark, InteractAge, Publicis MARC Group
Тя е Борислава Илиева, Управител и основател на рекламна агенция „She Promotions“, а най- хубавото от цялата работа, с която се занимавам тя, е че обожава това, което върши. Концепцията на SHE PROMOTIONS е малко по-различна от това, което виждаме на пазара. Те целят да направят вашата кампания различна, да запознае клиентите с вашия бранд и да ги накарат да се влюбят в него.
Желаем им любов и попътен вятър в полета задно!
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)