Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
България се представя като атрактивна туристическа дестинация на 36-ото Международно туристическо изложение TTR /есен/ в Букурещ, което се провежда от 17 до 20 ноември 2016 г. В изложбения център “Ромекспо в румънската столица страната ни участва с информационен щанд от 80 кв.м, организиран от Министерството на туризма. На него с оферти и туристически продукти присъстват 13 специализарни фирми и общини, съобщиха за Любословие.БГ от Министерството на туризма.
Българският щанд предизвиква интерес не само сред румънски, но и македонски, молдовски, френски и други туристи. Най-търсените услуги са ваканциите на море, културно-историческите турове, религиозният туризъм, маршрутите до дунавските градове, планинският туризъм и др. Сред българските градове на най-голямо внимание се радва старата столица Велико Търново. Съпътстващите дегустации на българско вино също привличат много посетители.
TTR /есен/ е сред най-значимите туристически форуми в Румъния. Борсата е отворена както за професионалисти, така и за масова публика и през 2015 г. събра 226 изложителя от Румъния и още 16 страни, а посетителите бяха над 15 хил. души. Изложението има и пролетно издание, което е още по-оживено и в него България също има традиционно силно участие.
Румъния е основен целеви пазар за България, като за миналата година оглави класацията по брой чуждестранни туристи в страната ни с над 986 хил. посещения и ръст от 4%. През периода януари-септември 2016 г. северната съседка също зае първо място в тази класация с над 872 хил. визити и близо 12% ръст на туристите. Основното търсене на пазар Румъния е морският и ски туризмът, но също културните маршрути, сити туровете, балнео- и СПА услугите, които се комбинират с масовите пакети за почивка и ваканция.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)