Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Маркетингови стратегии за изграждане и поддържане на работещо дигитално присъствие.
Повечето организации и бизнеси имат онлайн присъствие, но то е без ясни цели, като в голяма част от случаите то е за да задоволи егото им. Качественото представяне е такова, когато има рентабилност, добра обратна връзка, стойностно съдържание и добра структура. Без изброените по-горе фактори няма как да имаме добри резултати. В днешно време отличните резултати са свързани с челното позициониране в Google.
Всеки бизнес трябва да има онлайн присъствие и широко отворена дигитална врата за клиенти!
Не е необходимо да изхарчите купища пари за да разберете как и къде плана и очакванията ви ще бъдат оправдани. Днес се предлагат стотици онлайн портали за реклама в каталози и регистри, но без желан и очакван ефект! Фирмите имащи нужда от работещо онлайн присъствие нямат представа къде е най-рентабилна тяхната инвестиция за реклама
Маркетингови стратегии – какво трябва да ви предложат за да имате ефект от рекламата?
Задължително е да имате правилен анализ, с който се дава насока как точно биха търсили вашите клиенти в търсачката. Това е важно , защото знаейки как точно търсят клиентите вашите продукти и услуги се изгражда правилна структура във вашия сайт. Когато това се приложи заедно с полезна информация, качествени статии и линк-билдинг, резултатите не закъсняват.
Как става това?
Чрез оптимизация за търсачки, препоръки от авторитетни сайтове и социални медии. За да сте успешни ви трябва добър онлайн канал за блестящ онлайн маркетинг. Такива канали са социалните медии, и платените реклами за основните ви продукти и услуги. Когато това се направи по правилен начин вие ангажирате съществуващите потенциални клиенти. Важно е да се знае какви са вашите услуги, с които можете да грабнете настоящите клиенти. Ние използваме реакциите на хората преди да представим всяка услуга. Отзивите на клиентите трябва да бъдат отлични за вас. Положителните реакции на клиентите са послание за добре свършената работа. Когато хората търсят в интернет задават точната фраза, която ги интересува.
Кой може да ни помогне?
За тази цел ви е нужна доказала се компания за маркетингова стратегия на фирма. Тя трябва да разработи план за по-лесното намиране на вашите продукти и услуги онлайн в Google. Ако вашите цели и идеи са в образователната сфера и насока можете да се обърнете към нас. Ние предлагаме стратегия за намиране на клиенти онлайн, както и начин, по който те да намират информация за вас. По този начин можете да постигнете голям успех за вашата образователна дейност. За да получите трябва да дадете. За да дадете трябва да знаете какво искат вашите клиенти. Целият този план поставя основите на дългосрочната перспектива. За да ви забележат онлайн отнема време, но точно това присъствие е най-важно. Ние знаем що за приоритет е да имате правилна индексация .
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)