Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Към края на тази година социалната платформа ще отчете близо 367 млн. долара приходи от реклама по данни на eMarketer. Според анализа до края на следващата година Snapchat ще увеличи приходите си със 151% на годишна база, достигайки 935 млн. долара. Сред причините за прогнозираното рязко увеличение на приходите се посочва подобреното таргетиране на потребителите и различните възможности за рекламни формати – спонсорирани филтри,
„Истории на живо“ (Live Stories) и др. Все още обаче е необходимо Snapchat да докаже на рекламодателите, че може да им носи достатъчно добра възвращаемост на инвестициите, пишат от AdWeek. Най-големи инвестиции тази година рекламодателите правят в секцията Snapchat Discover, където потребителите търсят каналите, към които да се абонират. Към края на 2016 г. те се равняват на близо 150 млн. долара по данни на eMarketer.
Очакванията са следващата година направлението „Истории на живо“ да надмине тази сума, достигайки 304 млн. долара. Основните потребители на мобилното приложение за споделяне на снимки и видеа са т.нар. поколение Millennials, или хората на възраст между 15 и 35 години, които компаниите масово се опитват да таргетират в своите комуникации, защото те създават съвременните тенденции на пазара.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)