Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
„Мобилтел“ е в търсене на рекламна агенция, което обещава гореща есен в офисите на рекламните агенции. Телекомът е сред компаниите с най-големи бюджети за комуникация в България и е желан от всяка агенция клиент.
Телекомът потвърди пред „Капитал“, че провежда конкурс за рекламно обслужване, но отказа да даде повече подробности за поканените агенции, причините за обявяването на конкурс и конкретното задание към тях.
По неофициална информация в надпреварата участват четири агенции – BBDO, reforma, Saatchi&Saatchi и настоящата рекламна агенция на „Мобилтел“ The Smarts. Тъй като са обвързани с договори за конфиденциалност, участващите агенции също отказаха официален коментар, но според източници на „Капитал“ те вече са преминали през етапа на презентациите на идеите си. А крайният резултат от конкурса ще бъде ясен съвсем скоро.
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“