Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Бързото и иновативно развитие на „Евробет“ бе високо оценено от водещата международна компания „Интралот“. През април 2016 г. беше подписано предварително споразумение за ключово партньорство между българския и световния лидер в развлекателната индустрия.
На 15.06.2016 г. с Решение № 463, Комисията за защита на конкуренцията разреши на „Интралот“ – ефективно да придобие 49% от „Евробет“. Вече е факт и последната фаза – подписването на договор за бизнес сътрудничество между „Евробет“ и „Интралот“, което от своя страна е една от най-големите сделки в родната развлекателна индустрия.
„Интралот“ е една от най-големите компании в световен мащаб, притежаваща богат опит и уникално портфолио от продукти. Пълноценното сътрудничество между „Интралот“ и „Евробет“ ще удовлетвори изискванията на българските играчи и ще предложи изцяло нови забавления на световно ниво.
Ключов момент в историческото сътрудничество е разработването на непознати за България продукти, както по отношение на видовете игри, така и по начина на предлагането им и достъпа им до потребителите. „Интралот“ притежава знания и успешни практики, които напълно съвпадат с визията на „Евробет“ – да разнообрази развлекателната индустрия у нас, като подобри услугите и предостави нови възможности на своите играчи.
Подписването на сделката за партньорство между водещата международна компания „Интралот“ и лидера в числовите игри „Евробет“, съвпада с отбелязването на емблематичния за играта Еврошанс тираж 500, което означава 500 седмици или близо десет години на пазара. Компанията има повод за гордост, защото е зарадвала милиони българи със страхотни печалби.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)