Сега четете
Parida и e-act с нова кампания за Ballantine’s

Parida и e-act с нова кампания за Ballantine’s

zx620_2698747BTL агенцията Parida и e-act създадоха нова комуникационна кампания за бранда Ballantine’s на Pernod Ricard. Проектът се казва Stay True Story и е продължение на кампанията Stay True People, отличена с 4 награди по време на първите награди за дигитален маркетинг IAB Mixx Awards.

От e-act разказват пред „Капитал“, че идеята за кампанията се е родила в резултат на тенденцията за превръщането на хората в по-активни читатели и писатели. Stay True Story обаче „среща интересните истории на истински хора с умението на 10 от топ авторите на България“, казват още от агенцията. Желаещите да се включат в кампанията и да разкажат своите истории могат да го направят на специалния сайт staytruestory.bg.

Проектът протича основно в интернет, както и „в близост до потребителите“, т.е. в заведенията, където „е най-вероятно историите да се случат и да бъдат разказани“. Краен срок на кампанията засега няма, но от e-act уточняват, че тя ще завърши в „ранна пролет, когато идва времето на активния живот, тоест времето за активно трупане на истински истории“.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре