Сега четете
НАО Рожен в спасителна кампания за набиране на средства

НАО Рожен в спасителна кампания за набиране на средства

NAO Rojen (13)Младите български астрономи призовават за подкрепа всеки, който може да помогне

Дарителската кампания за Национална Астрономическа Обсерватория Рожен събра
над 35 000 лв за 4 седмици

Организаторите на „Bulgaria Tattoo Expo 2015“ даряват част от приходите си
за благородната кауза в името на науката

През август 2015 г. отвореното писмо от директора на Института по астрономия
с НАО Рожен към БАН предизвика широк публичен и медиен интерес. В писмото се
посочва, че тази година бюджетът на Обсерваторията за пореден път е
недостатъчен, за да се заплатят най-базовите разходи, а хроничният дефицит
на средства има силно негативно влияние върху състоянието и качеството на
работа с наличната техника.

Вижте и

Виждайки отново опасност от затваряне на Oбсерваторията, учени от Института
започнаха кампания чрез дарителска онлайн платформа за набиране на средства
за най-належащите разходи. Четири седмици по-късно, това се оказа
най-успешната дарителска кампания, организирана за Обсерваторията. Над 500
души отделиха от личните си средства за бъдещето на НАО Рожен:

Уважаеми колеги, през 2015 г. PR Agency IGM навършва 4 години от създаването
си. За този период агенцията е осъществила стотици проекти за различни
компании с разнообразни сфери на дейност. С намерения, лишени от всякакви
финансови или други интереси, решихме да обърнем внимание и подпомогнем две
важни за бъдещето на младото българско поколение, научна и спортна
обществени организации – Институтa по астрономия с Национална астрономическа
обсерватория към БАН и Българската федерация по Шотокан Карате-До. Работата
ни по проектите за тези две организации е напълно безвъзмездна. Призоваваме
и останалите ПР агенции в България да се присъединят към нашата инициатива,
за да допринесем за развитието в сферата на комуникациите. По този начин ще
помогнем на други български организации като осигурим гласност на техните
кампанни и активности. От името на цялата агенция ви благодарим за
подкрепата и вярваме, че и в следващите години ще продължим добрата ни
съвместна работа.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре