Лятна маркетинг вечер на Маркетинг360 за пореден път ще събере обществото от комуникатори на открито. Темата на събитието е BUDGETS&digital;, а специални гости, които ще обсъдят в неформална среда как големите рекламодатели разпределят маркетинг бюджета си през 2015, на кои медии и канали за комуникация разчитат и от къде идват най-добрите резултати са:
Гостите, които ще се включат по темата за дигиталните медии у нас, кой и с каква цел ги използва, са:
Представител на телевизионна медия ще се включи, за да разясни пряката връзка между телевизия и дигиталните медии, взаимовръзки и разпределения на бюджетите.
Главният редактор на www.marketing360.bg Радостина Христова и маркетинг менджърът на София ринг мол Vangelis Christofidis ще посрещнат гостите с кратки приветствия на тема дигитален маркетинг и индор реклама.
Входът за събитието е свободен. Официалният хашатаг е #SummerMkt360.
Напитките са осигурени от Девин, Heineken, Strongbow, Frutino.
Brand management : Когато мислите за индор реклама, Brand management е правилният контакт.
brandъ – Future Digital Marketing с фокус върху online video & content marketing. Те се погижиха за цялостното дигитална визия на Лятна маркетинг вечер.
Alternative.bg – BTL агенцията, която се грижи за изживяване на всяко събитие, обикновено придружено с красиви млади момичета и момчета, оглеждайте се за тях и по време на Лятната маркетинг вечер.
Devin – Планинската вода, която спомага всяко креативно решение в маркетинг процесите.
Heinken – Предпочитаната бира от бизнеса, а не и само.
Strongbow – Сайдер N1 в света.
Etarget – Видяхте ли онлайн рекламата на събитието под формата на банери? Etarget я достави.
Frutino – Чудесно за welcome drink и още редица поводи.
Sofia ring mall – са гостоприемен домакин на Лятната маркетинг вечер с амфитеатъра си от 1000 кв.м.
The Business Institute – Партньор, на който разчитаме за висок клас маркетинг и бизнес обучения.
Дата: 30.08.2015
Източник: www.mikamagazine.com
Автор: MIKA