Над 21 000 потребители дадоха своя глас за предпочитаните от тях брандове във втори кръг от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Това съобщиха организаторите. Гласуването продължи точно 7 дни (8-14 юни 2015 г.), като 144 марки в 24 категории се борят за ЛЮБИМА МАРКА НА 2015 г. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен кръг от класацията, който ще стартира на 22 юни и ще продължи до 28 юни. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2015 година.
Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: www.mylovemarks.eu/results.php. В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължават БУРГАС 63, FINLANDIA и JIM BEAM. В НИСКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ борбата се води между КАМЕНИЦА 1881, STAROPRAMEN и БУРГАСКО. В категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ Топ 3 предпочитани брандове са PEPSI, ГАЗИРАНИ НАПИТКИ И СТУДЕН ЧАЙ ХИСАР и соковете PRISUN. А първенството в раздел МИНЕРАЛНИ ВОДИ държат ХИСАР, ДЕВИН и БАНКЯ. В ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ надпреварата е между ЛОКУМ РОЗОБЕРАЧКА, ЛУКЧЕТА И МЕНТИНА. В МЕСНИ ПРОДУКТИ се конкурират ДИМИТЪР МАДЖАРОВ, ТАНДЕМ и COMPASS. В раздел МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ най-много потребителски гласова са събрали брандовете МАЙОНЕЗА КРАСИ, АЙРЯН БАЛКАН и БОР ЧВОР.
В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА състезанието е между марките WELEDA, BIODERMA и BIOLINE JATO. В раздел КОЗМЕТИКА надпреварата продължават REFAN, MANHATTAN и L’OREAL. В раздел БЯЛА ТЕХНИКА най-много гласове са събрали SAMSUNG, DIPLOMAT (УРЕДИ ЗА ДОМА) и ТЕСИ. Предпочитаните марки АВТОМОБИЛИ, които отиват в трети кръг са TOYOTA, AUDI и INFINITI. В категория ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ потребителите са предпочели HAPPY BAR & GRILL, KFC и DON VITO. BULGARIA ON AIR, BTV и NOVA се конкурират в категория ТЕЛЕВИЗИЯ. А радиата ВИТОША, MAGIC FM и БГ РАДИО са събрали най-много гласове в раздел РАДИО. В раздел УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ първото място оспорват FOCUS-NEWS.NET, MOITEPARI.BG и DNES.BG.
В категория СТРОИТЕЛСТВО И ИНТЕРИОР се конкурират мебелния производител АР ДЕКО, ЛЕКО и ТЕД. В ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ състезанието продължават гигантите МТЕЛ, VIVACOM и ТЕЛЕНОР. Следва раздел ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ, където в Топ 3 продължават SDI ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР, АРМЕЕЦ и ЗАД ВИКТОРИЯ. В най-родолюбивата категория БЪЛГАРСКА МАРКА първенството държат ЛАКТИМА БАЛКАН, МАЙОНЕЗА КРАСИ и SUNSYSTEM. Сред най-предпочитаните ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ са ПИРИН ПАРК ХОТЕЛ, ХОДИЛЕЙ ИН СОФИЯ и ГРИФИД КЛУБ ХОТЕЛ „БОЛЕРО”.
За любима марка в категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ се борят продуктите MAMA NATURA, МАРСИАНЦИ и MAGNE B6. Сред най-предпочитаните ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ у нас са SERDIKA CENTER (София), MALL VARNA и PARADISE CENTER (София). В раздел КАФЕ надпреварата е между марките BARISTO, SPETEMA и PELLINI. А в отрасъл ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ състезанието продължават KAUFLAND, CARREFOUR и PICCADILLY.
Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат! До момента в първи и втори кръг от класацията „ЛЮБИМИ МАРКИ” са взели участие близо 31 000 потребители.
Партньори на инициативата тази година отново са сп. BUSINESS LADY, Mail.BG, Radar.BG, Хайлайф, b2bmedia, Bulevard.bg, Svejo.net.