Година и половина след като се раздели с БНТ Денис Ризов планира рестарт на „Денис и приятели” на американска земя.
„Завършихме презентациите и маркетинговите планирания. Сега се готвим да снимаме пилот на английски и ще се опитаме. Провели сме и разговори с „Ендемол” за лицензиране на формата, преди да го предложим в САЩ. Нещата се движат бавно, но сигурно. Нас и без това трудно ни разбират зрителите у нас. По-добре за всички ще бъде да си отидем там, където всички ще се чустват добре, а тук ще оставим да се развиват хора като Николета Лозанова.”, обясни пред
„Монитор” басистът.
Основно ядро в сценарния му екип ще бъде Ивайло Нойзи Цветков, за изкусителни аститентки Денис ще се огледа на място, а дали саундтрака на интервютата му ще бъде осигурен от „Ахат” още не се знае.
Комбинацията от бенд, хаплив хумор и гости извън оборотните за жълтите медии лица завива повече към американския тертип за късно токшоу, потвърдил и приятелят на Денис Джеф Грийн. Той е телевизионен продуцент в местен канал във Флорида и не спира да навива нашенеца да започне предаване.
След последния си отскок до САЩ Ризов вкара на българския пазар Living Proof, професионална козметика за коса, чието рекламно лице и съсобственик е Дженифър Анистън.
„Тя е голяма холивудска звезда и няма време да се занимава с подробности около бизнеса си. Не съм се срещал с нея и се съмнявам изобщо да е запозната с това, къде точно се разпространяват продуктите и по света. Чрез партньорите си в компанията, обаче тя е обещала да даде едно интервю за българска медия в следващите месеци. Това значи, че поне е разбрала факта, че Living Proof стъпва и на нашия пазар.”, обясни Денис.