„Нетинфо“ придобива 25% от сайта за групово пазаруване Grabo.bg и 25% от частния клуб за пазаруване на маркови стоки Trendo.bg, съобщиха от интернет компанията.
По този начин „Нетинфо“ навлиза на пазара на онлайн търговия. Стъпката е част от дългосрочна стратегия на компанията за разширяване на дигиталното портфолио и диверсифициране на бизнеса.
Основаният през 2010 г. от пловдивския предприемач Сребрин Ватралов Grabo.bg в момента е най-големият български сайт за групово пазаруване и има близо 1 млн. регистрирани потребители. Ватралов стои и зад сайта за запознанства Gepime.com и сайта за споделяне на учебни материали Pomagalo.com.
Финансовите параметри на сделката не се разкриват.
„Вярвам, че партньорството между „Нетинфо“, Grabo.bg и Trendo.bg ще бъде успешно и за трите страни. То ще допринесе за развитието на двата сайта за пазаруване, достигането им до много по-голяма аудитория и предлагането на един още по-качествен продукт”, категоричен е изпълнителният директор на „Нетинфо“ Христо Христов.
Grabo.bg работи с партньорска мрежа от различни фирми в цялата страна. Trendo.bg е дело на основателите на Grabo.bg и предлага всеки ден нови колекции от известни марки, които за ограничен период от време са с големи намаления за регистрирани потребители.
В портфолиото на „Нетинфо” влизат АБВ Поща, Vbox7.com, Vesti.bg, Gong.bg, Sinoptik.bg и други. „Нетинфо“ стана част от Нова Броудкастинг Груп през миналата година.
[spider_facebook id=“1″]
Доста добре сделка, а и вече имат достъп до огромна реклама в лицето на Нова телевизия и нетинфо.
Много бързо и агресивно започнаха с ТВ реклама, което ще направи още по-разпознаваем бранда и ще утвърди лидерската им позиция.