Сега четете
Световни лайфстайл медии избират най-добрия български мол за лято 2014

Световни лайфстайл медии избират най-добрия български мол за лято 2014

1Harper’s Bazaar u Men’s Health отсякоха: Mall Galleria Бургас е правилната дестинация този сезон |

След като в началото на 201Зг., едва половин година след откриването си Mall Galleria Бургас бе обявен за най-добър мол в България от тайните клиенти на ISC*, стартът на летния сезон донесе поредното признание за търговския център край морето, този път от непоклатимите модни гиганти Harper’s Bazaar u Men’s Health. Двете световни лайфстайл медии, които вече няколко декади формират стила, вкуса и светогледа на цели поколения лидери, бяха единодушни в избора си на шопинг мястото за сезон лято 2014.
Ето какво споделя за избора на двете списания Владимир Константинов, главен редактор на Men’s Health за България: „Лятото е сезонът, когато всичко се случва край морето.

Плажните партита до зори, новите запознанства, обиколките по барове с приятели, които нерядко завършват на следващия ден – все неща, за които един мъж трябва да бъде добре подготвен и екипиран. Именно тук е решаващата роля на Mall Galleria Бургас, защото това е мястото, където можеш не само да се сдобиеш с най-актуалните дрехи и аксесоари за сезона с впечатляващи отстъпки, но и да направиш тяло за плажа във фитнес клуба на мола, който е един от най-добре оборудваните в страната.“

Лесно е да се влюбиш в Mall Galleria Бургас: обширни и слънчеви стъклени атриуми, светещи в свежи цветове, зелена покривна тераса, впечатляващ търговски микс от местни и международни модни брандове, забавления, които по нищо не отстъпват на тези в столичен мол, интегриран фитнес клуб с гледка към атриума и ВИП клуб, създаден с мисъл за клиентите на търговския център, които са пристрастени към пазаруването.

В Бургас има още два търговски центъра, което прави средата високо конкурентна за град от неговия калибър. „Всъщност сме поласкани от факта, че Mall Galleria Бургас напоследък стана пример за подражание от страна на конкурентните проекти, които видяха и разбраха какво означава мол от ново поколение. Голяма част от маркетинг инструментариума ни бе клониран от конкуренти, което само ни направи по-силни и бе ясно признание за нашите способности и ноу-хау“, споделя Дани Беркович, изпълнителен директор на Mall Galleria Бургас. „За нас обаче това не е плагиатство, дори напротив“, продължава г-н Беркович. „Убедени сме, че подобна синергия и конкурентност между моловете води до повишено качество и ефективност на предлаганите услуги и ценови политики, от които крайният потребител може само да спечели.

Вижте и

Така жителите на Бургас не само могат да се облагодетелстват от позитивите от подобен подход, но и да станат свидетели на превръщането на града им в една наистина модерна, космополитна и съвременна туристическа и шопинг дестинация“.

17.07.2014 01:44 | Твоят ден (Бургас, Ямбол, Сливен) | стр. 1

[spider_facebook id=“1″]
Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре