Кампанията “Писмо за надежда” спечели най-много BAPRA Bright Awards
Ако има една PR агенция, коя то е най-горда от себе си в момента, това вероятно е All Channels Communication Group. За трети пореден път All Channels успя да спечели наградата „най-добра агенция“, а една от кампаниите й – „Писмо за промяна“, успя да вземе три различни награди. Постиженията на агенцията са от БАПРА Bright Awards във вторник, което се организира от Българската асоциация на PR агенциите за пети пореден път.
На пръв поглед сегашните резултати не се различават драстично от тези в миналото издание на конкурса. „Тази година има 7% увеличение в броя на заявките“, похвали се изпълнителният директор на Publicis и настоящ председател на БАПРА Николай Неделчев. В надпреварата за 2013 г. участваха общо 29 агенции и шест компании/организации, които са регистрирали 86 кампании. Журито, както и миналата година, включваше 20 чуждестранни PR специалисти.
Подобно на миналогодишното награждаване All Channels беше победителят на вечерта. Кампанията „Писмо за промяна“, която имаше за цел да информира за проблемите на хората с мускулна дистрофия, взе златни награди в три категории – „Кампания за устойчиво развитие“ (където имаше общо 19 заявки), „Иновативна кампания“ (с 13 заявки) и „Комуникационна кампания“.
Преди няколко седмици „Писмо за промяна“ получи и номинация за международната SABRE Award. All Channels спечели и две награди и с друга своя социална кампания – „ДАР за България“, с която агенцията насочи вниманието към
дискриминацията на хората с увредено зрение.
APRA Porter Novelli също спечели две първи PR награди. Журито отличи агенцията в категорията „Специално събитие“ за кампанията „Живей активно“ за Nestle, както и в „Комуникационна кампания в публичния сектор“.
По материал на Капитал Daily, стр. 24, Любословие, 15.05.2014