mikroslushalka-GHD-800-kompl7Медийни експерти подскочиха от клипа, собственикът го махна доброволно

Реклама за преписвани беше свалена от сайта mikroslushalka.bg, защото „се заиграва с човешки качества като хитрост, мързел, измама”.
Експертите на Етичната комисия към Националния съвет по саморегулация (НСС) се самосезираха за съдържанието на клипа, а собственикът на сайта я свали, щом разбра за проверката.
В клипа млада дама обяснява, че не била добре подготвена за изпитите си, затова си купила слушалка. „И преминах изпита доста лесно. Просто я сложих в ухото си и всичко ми беше продиктувано, не се налагаше да се потя над учебниците”, казва тя.
Според чл. 1.1. и чл. 2 от Етичния кодекс, който са подписали медии, рекламодатели и рекламни агенции и са се съгласили да го спазват доброволно, търговското послание не трябва да нарушава добрите нрави в обществото. Експертите на комисията са категорични, че този клип внушавал ползата от измама – не се налагат усилия, за да се вземе изпит. Още повече че рекламното послание било насочено и „към млади хора, които тепърва оформят ценностната си система”.
Пред „Труд” собственикът на mikroslushalka.bg Андрей Мачков обясни, че се е съобразил с Етичния кодекс и няма да качва клипа отново. Преписването със слушалка е хит сред студентите и на приемни изпити.

29.04.2014 00:10 | Труд | стр. 2 | Соня СПАСОВА

[spider_facebook id=”1″]