Ако искате да изненадате своя приятел, роднина или колега с невероятна шега за 1 април задължително трябва да отделите малко време за подготовка. Oбърнете специално внимание на детайлите и бъдете сигурни, че жертвата ви ще бъде на точното място в точното време, за да наблюдавате от близо изненадата в очите му.
В интернет можете да откриете безкрайни съвети и предложе[spider_facebook id=“1″]ния за това как най-оригинално да се пошегувате с някого, а от вас се иска само да прецените кой трик точно искате да използвате. За да отбележат подобаващо настъпването на 1 април от HuffingtonPost публикуваха списък с няколко от най-легендарните шеги през последното столетие.
Изборът им се е спира на тях първо заради това, че достигат и респективно заблуждават огромна аудитория от хора, а също така са и уникални като послание. Вероятно някои от тях могат да ви послужат като вдъхновение за собствените ви шеги, а ето и кои са те:
1. Instant Color TV Швеция бе една от първите европейски страни, която започна да продава телевизори на своите граждани, които тогава показваха единствено черни и бели кадри. През 1962г. един от най-популярните канали в страната STV използва 1 април, за да разкрие „тайната“, с която собствениците могат да се наслаждават на цветна картина.
За целта те трябва да поставят допълнително найлоново покритие пред телевизорите си, а съвета им последван от много хора, но едва ли някой от тях е успял да получи нещо повече от черно-белите си кадри.
2. Gmail Paper Google е една от най-иновативните технологични компании в индустрията, която понякога намира оригинални начини да се пошегува с нас. Интернет гигантът обяви официалната премиера на своя нов продукт Gmail Paper през 2007г., което привлече вниманието на доста потребители. Въпросната услуга позволява Google да принтира цялата ви имейл кореспонденция на хартиен носител и да я достави директно до врата на домовете ни.
Компанията също така стартира и специален уеб сайт, който разкрива повече детайли за Gmail Paper, а малко след това потвърди, че това не е реален и не планира да представя подобна услуга.
3. The Biblical Version of Pi Представители на New Mexicans for Science and Reason изпратиха през 1998г. бюлетин, в който споделят, че законодателните органи в Алабама са одобрили промяна в математическата стойност на Pi. По този начин вместо досегашната цифра от „3,1415….“ то вече ще бъде закръглено на много „по-библейското“ число 3.0. Статията им предизвика голям интерес в интернет и принуди много хода да излязат на протест срещу тази промяна пред законодателните офиси в Алабама. Шегата е вдъхновена от начина, по който държавата се опитва да ограничи преподаването на еволюция в американските училища и е дело на Марк Бослоу.
4. Тhe Left-Handed Whopper Голямата верига за бързо хранене Burger King публикува много интересна реклама на цяла страница в изданието USA Today през 1998г. В нея те обявяват официално, че са създали нов сандвич специално за левичарите, а всичките съставки са разположени в него на 180 градуса, в сравнение с досегашните и бургери. Така тежестта се преразпределя към лявата част, а на следващия ден много хора се появяват в заведенията, за да пробват новия сандвич. Излишно е да казваме, че те остават разочаровани, тъй като този продукт изобщо не съществува.
5. Jovian-Plutonian Gravitational Effect Британският астроном Патрик Мур направи удивително изявление в ефира на радио BBC на 1 април 1976г. В него той споделя, че Юпитер, Плутон и Земята ще се подредят в една линия точно в 9:47 местно време, а това рядко явление ще се отрази директно на гравитацията на планетата ни. Така хората ще започнат да тежат по-малко, а когато настъпи този час Мур подкани слушателите да подскочат във въздуха, за да усетят промяната в гравитацията.
6. Spaghetti Trees Националната телевизия във Великобритания направи една от най-легендарните шеги за 1 април през 1957г., която сме чували досега. Причината е, че тя успява да убеди стотици слушатели, че е възможно спагетите да растат по дърветата. Освен изявлението те публикуваха и серия от снимки и материали, на които се вижда как млади момичета покатерени на стълби берат макаронените изделия и ги слагат в кошници. Резултатът от тази шега е множество обаждания, в които хората искат да разберат как да отгледат на дървета собствена реколта от спагети.
www.digital.bg |
[spider_facebook id=“1″]